Milyen a teológián? Milyen a teológusok élete? – merülhet fel a kérdés a diákban, aki érdeklődik a teológia iránt, vagy egyszerűen csak kíváncsisággal gondol arra, hogy hogyan is zajlik az oktatás és milyenek a teológusok mindennapjai. A nyílt napon ezekre a kérdésekre igyekezett választ adni a teológus közösség és tanáraink.
nyílt nap
Anul acesta, Institutul Teologic Protestant a organizat ziua porților deschise pe 8 martie, destinată promovării și prezentării programelor de studiu. La eveniment au participat 155 de elevi și 14 preoți și profesori însoțitori.
This year, on March 8th, our Institute organized its annual open day event to promote and showcase its educational programs. The event was attended by 155 students and 14 accompanying persons, ministers and teachers.
Intézetünk idén március 8-án szervezte meg az éves képzését népszerűsítő és bemutató nyílt napját. A rendezvényen 155 diák és 14 kísérő lelkipásztor, tanár vett részt.
Anul acesta, pe data de 8 martie, îi așteptăm pe tinerii care se simt chemați să participe la o zi deschisă la Institutul Teologic Protestant din Cluj-Napoca. Programul zilei deschise va fi diferit de cel de anul trecut, așa că îi invităm și pe cei care au fost prezenți la evenimentul anterior.
This year on March 8, we invite young people who feel called to the Protestant Theological Institute of Cluj-Napoca. The program of the open day will be different in content from last year's, so we are also happy to welcome those who were our guests on the previous occasion.
Institutul Teologic Protestant din Cluj-Napoca a lansat propriul program de promovare instituțională. În cadrul acestui program, în data de 17 februarie 2023 va fi organizată o zi a porților deschise la sediul ITP. Toți elevii de liceu interesați de educația teologică și profesorii care îi însoțesc sunt invitați să participe la acest eveniment.
A Kolozsvári Protestáns Teológiai Intézet 2025. március 7-én ismét nyílt napot szervez. A rendezvény díjtalan, de regisztrációhoz kötött. Regisztrálni lehet 2025. március 2-ig.
Pages
